findigital-blog-content-marketing-1500x750

Τα πρώτα βήματα μιας πετυχημένης Content Μarketing στρατηγικής

Παλιότερα, η ύπαρξη και μόνο μιας εταιρικής ιστοσελίδας θεωρούταν αρκετή για να ισχυριστεί κάποιος ότι έχει παρουσία στο διαδίκτυο. Πλέον αυτό δεν φτάνει από μόνο του. Μια επιχείρηση για να αναπτυχθεί με υγιή τρόπο και για να επενδύσει σωστά στην προώθηση της στον κυβερνοχώρο χρειάζεται μια ολιστική στρατηγική και πλάνο, τόσο στην online επικοινωνία της με τους πελάτες όσο και στην διάχυση του περιεχομένου της από τα διάφορα κανάλια διανομής (website, social media, mobile, emails).

Συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να ακολουθεί μια επιτυχημένη  στρατηγική content marketing είναι τα εξής:

  •  Δημιουργία μοναδικής διαδικτυακής ταυτότητας και   branding που θα εμφανίζονται εννιαία σε κάθε προωθητική  ενέργεια και επικοινωνία με το κοινό παντού και πάντα. Από το    logo της επιχείρησης, το slogan και τα motos εώς τα εταιρικά χρώματα, τα fonts, το ύφος και ο τόνος, όλα αυτά θα αποτελέσουν το δικό σας, ξεχωριστό επιχειρηματικό  στίγμα που καλείστε να διαμορφώσετε.
  • Μελέτη χαρακτηριστικών και Στόχευση του κατάλληλου κοινού.
  • Δημιουργία blog το οποίο θα ανανεώνεται τακτικά με πλούσιο και ζωηρό περιεχόμενο.
  • Καλή και ενεργή παρουσία στα social media, με συμμόρφωση στην δεοντολογία και τους κανόνες που το διέπουν.
  • Networking και Αξιοποίηση υπάρχοντος πελατολογίου.
  • Υιοθέτηση συγκεκριμένων και δοκιμασμένων πρακτικών SEO (Search Engine Optimization), καθορισμός στόχων παρακολούθηση τους και επαναπροσδιορισμός τους σύμφωνα με τις συνθήκες όπως διαμορφώνονται στην διάρκεια της καμπάνιας.
  • Εισαγωγή στο mobile οικοσύστημα με διασφάλιση responsiveness της ιστοσελίδας και επένδυση σε mob apps και Gamification 
  • Ενσωμάτωση video στην στρατηγική σας! Το περιεχόμενο σας πρέπει να είναι ενδιαφέρον και να ‘’πιάνει το μάτι’’. Το video marketing έχει αποδειχθεί ότι είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος διανομής περιεχομένου αναφορικά με το enganging του κοινού στα κανάλια διανομής (website, social media, mobile κλπ)
  • Online Advertising σε Μέσα που επιλέγονται με ορθά κριτήρια και παρέχουν πρόσβαση στα στατιστικά επισκεψιμότητας και μετρήσιμα αποτελέσματα.
  • Σήμανση και branding μέσω έντυπων (διαφημιστικές μπροσούρες, industry articles, ερευνητικό και διαφημιστικό υλικό,  καταχωρήσεις σε περιοδικά κλπ) με τα αντίστοιχα e-στοιχεία της επιχείρησης.
  • Σωστές e-mail campaigns, που απευθύνονται στο κατάλληλο target group, και δημιουργούνται με τη χρήση εξειδικευμένων εφαρμογών, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης των στοιχείων της καμπάνιας και μέτρησης των αποτελεσμάτων.
  • Επικοινωνία Προσφορών με φιλικό, αποτελεσματικό και  συναφή με τον αποδέκτη, τρόπο.
  • Διεξαγωγή online Διαγωνισμών, Calls-to-Action και γενικά περιεχόμενο προτρεπτικό για social sharing.
Scroll to Top
Call Now Button