4 σημάδια που μαρτυρούν ότι είναι καιρός για επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας

4-shmadia-pou-martyroun-oti-einai-kairos-gia-epanasxediasmo-ths-istoselidas-sas-1200x600

Παρά τη σημασία της ιστοσελίδας για ένα brand, πολλοί θέτουν την ενημέρωσή της σε δεύτερη μοίρα. Μήπως είναι καιρός να ανανεώσετε την ιστοσελίδα σας;

Ο επανασχεδιασμός (και η συντήρηση) της ιστοσελίδας μπορεί να είναι εξαιρετικά δαπανηρός, αλλά στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, κάθε brand οφείλει να προσαρμόζεται στις ανάγκες του κοινού και να διατηρεί μια online παρουσία στην οποία αξίζει να «κλικάρει» κανείς, αλλά και να αγοράσει.

Πώς θα ξέρετε ποια είναι η κατάλληλη ώρα για την ανανέωση της ιστοσελίδας σας;

Υπάρχουν κάποια σημάδια που αποδεικνύουν ότι ίσως έχει έρθει η στιγμή να πάρετε την πιο έξυπνη απόφαση για το brand και τους πελάτες σας.

Η ιστοσελίδα σας συμβαδίζει με όσα αντιπροσωπεύει το brand σας και η ιστορία του;

Δεν είναι ασυνήθιστο μερικές επιχειρήσεις να ξεχνούν την ανανέωση της online παρουσίας τους μετά από σοβαρές αλλαγές (π.χ. αλλαγή στρατηγικής, προσφοράς υπηρεσιών, τοποθεσίας κ.ά.)!
Η ιστοσελίδα σας πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτές τις αλλαγές και να τοποθετεί το brand σας σωστά στην αγορά.

Ακόμη και αν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας και το κοινό σας έχουν παραμείνει τα ίδια, είναι σημαντικό να ελέγχετε συνεχώς την ιστοσελίδα σας για να βεβαιωθείτε ότι απεικονίζει με ακρίβεια την ιστορία σας – το όραμα, τις αξίες και τον βαθύτερο σκοπό που εξυπηρετείτε. Keep in mind: Αυτό υπερβαίνει τις απλές αλλαγές στη σελίδα «για εμάς» ή στην αρχική σας.

Πέρα από τα μηνύματα που περνά το brand, βάλτε τις εικόνες και τον σχεδιασμό κάτω από το μικροσκόπιο. Πιστεύετε ότι θα μπορούσατε να προσελκύσετε τους λάθος πελάτες ή, ακόμα χειρότερα, να απομακρύνετε τους σωστούς;

Η ιστοσελίδα σας παρέχει μια εξαιρετική εμπειρία για το χρήστη;

Αυτό μπορεί να μην είναι τόσο εμφανές για εσάς ή την ομάδα σας. Μπορείτε να μιλήσετε με τους υπάρχοντες πελάτες σας.

Μια δυσάρεστη εμπειρία χρήστη είναι συχνά ο «σιωπηλός δολοφόνος» των περισσότερων ιστοσελίδων.

Δείτε μερικές ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε:

  1. Βρήκατε εύκολα αυτό που χρειάζεστε στην ιστοσελίδα μας;
  2. Η ιστοσελίδα φορτώνει σε γρήγορο ρυθμό;
  3. Έχετε κάποια ένσταση σχετικά με την αισθητική;
  4. Υπάρχει κάτι που ψάξατε και δεν βρήκατε;

Αυτή η ανατροφοδότηση θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε αν υπάρχουν σημεία που θα μπορούσαν να βελτιωθούν. Επίσης, μπορείτε να συγκρίνετε με Google Analytics τα δεδομένα σας, ώστε να οδηγηθείτε στα επιθυμητά αποτελέσματα.

Για παράδειγμα μπορείτε να δείτε σε ποιο σημείο «κολλάει» η περιήγηση κάθε δυνητικού πελάτη σας. Ποιο είναι το σημείο αυτό; Περιηγείται σε ορισμένες σελίδες περισσότερο από ότι σε άλλεςΠοια στιγμή εγκαταλείπει;

3. Η ιστοσελίδα σας υποστηρίζει το περιεχόμενό σας;

Είναι σημαντικό να υποστηρίζει όχι μόνο τον όγκο, αλλά τον τύπο του περιεχομένου που μπορεί να παράγετε.

Μπορεί να έχετε εξαιρετικά βίντεο ή ένα podcast, αλλά αν αυτό αποτύχει να φορτωθεί, το αποτέλεσμα είναι μια απογοητευτική εμπειρία για το χρήστη. Εάν η πλατφόρμα στην οποία παρέχεται αυτό το περιεχόμενο δεν είναι λειτουργική, μπορεί να προκαλέσει περισσότερη ζημιά, παρά να φέρει κάτι καλό.

Και είναι πραγματικά κρίμα για το καλό περιεχόμενο να μένει αναξιοποίητο.

4. Η ιστοσελίδα σας είναι τεχνολογικά updated;

Η τεχνολογία αλλάζει ταχύτατα και μας υποχρεώνει να σκεφτούμε τους διάφορους τρόπους με τους οποίους οι μελλοντικοί πελάτες μας θέλουν να συνεργαστούν μαζί μας. Τώρα, η ιστοσελίδα σας πρέπει να λειτουργεί σε διάφορες σύγχρονες φορητές συσκευές και να παράγει μια εξίσου φιλική εμπειρία.

Επιπλέον, η ασφάλεια. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να συντρίψει ένα brand πιο γρήγορα από την παραβίαση δεδομένων.

Οι τακτικοί έλεγχοι θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε εκσυγχρονισμένοι, να διατηρήσετε τις πληροφορίες του πελάτη σας ασφαλείς και να καλύπτετε τις ανάγκες του ψηφιακά, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί.

Μια ιστοσελίδα είναι ένα εργαλείο.

Εάν αντικατοπτρίζει με ακρίβεια το brand σας και είναι ενημερωμένη όσον αφορά την ασφάλεια και την τεχνολογία, αυτό είναι το ήμισυ της μάχης. Και την έχετε κερδίσει.

Πηγή: cleancut.gr

Call Now Button Scroll to Top