4 Λάθη που κάνει η επιχείρησή σου στα Social media

Αν και εσύ είσαι κάτοχος μιας επιχείρησης και ό,τι κι αν κάνεις για να αυξήσεις τους πελάτες σου στα social media, πέφτει στο κενό, αυτό το άρθρο σε ενδιαφέρει. Εδώ είναι 4 λάθη που κάνουν διάφορα brands στα social media, με αποτέλεσμα να ξοδεύουν χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία το budget τους και να μην καταφέρνουν να δημιουργήσουν αληθινές σχέσεις αλληλεπίδρασης με το κοινό που τους ενδιαφέρει.

1. Η στόχευση σε πολύ ευρύ κοινό

Είναι αδιαμφισβήτητο ότι ζούμε σε μια ψηφιακή κοινωνία, όπου μοιραζόμαστε την κουλτούρα μας πολύ πιο γρήγορα από ποτέ. Πριν από 20 χρόνια, ένας έφηβος στην κεντρική Ευρώπη φαινόταν εντελώς διαφορετικός από κάποιον στην Ασία και αυτό σήμερα δεν ισχύει. Το κοινό στην ολότητά του έχει αποκτήσει κάποια κοινά χαρακτηριστικά που δεν είναι απαραίτητο να οδηγούν ένα brand στη δημιουργία κοινών πρακτικών και περιεχομένου.

Αυτό δεν είχες και εσύ στο νου σου; Ξέχνα όσα λένε.

Η συμβουλή μας: Ανάλυση κοινού και focus στον καταναλωτή που ενδιαφέρεται να συνδεθεί πραγματικά με το συγκεκριμένο brand.

2. Τεράστιες χορηγίες σε events

Τα events είναι ένα boom, που πολλές φορές δεν οδηγεί πουθενά ένα brand. Στο τέλος ενός event, τα brands δεν έχουν ιδέα εάν οι δράσεις τους ήταν επιτυχείς, επειδή οι μετρήσεις είναι χαλαρές, γενικές, μη συσχετιζόμενες και μεροληπτικές.

Δε χρειάζεται να επενδύεις υπέρογκα ποσά στην υποστήριξη εκδηλώσεων που διαρκούν λίγο και μετά σβήνουν, καθώς με αυτό τον τρόπο δεν μπορείς να αποκτήσεις, αλλά και το κυριότερο να κρατήσεις μακροπρόθεσμα το επιθυμητό κοινό.

3. Βαρετά hashtags

Βλέπουμε συνεχώς brands που προσπαθούν να κλιμακώσουν ένα βαρετό hashtag, σχεδόν σαν να μην έχουν ιδέα τι σημαίνει το hashtag. Τα hashtags χρησιμοποιούνται για να τονίσουν τις τάσεις, τις κινήσεις και τα συναισθήματα και πρέπει κάτι να σημαίνουν, κάποιον πρέπει να αγγίζουν, αλλά και να δημιουργούν κάποιο μοτίβο που ενδιαφέρει τον κόσμο και τον καλεί να μπει στο παιχνίδι του resharing.

Το ήξερες ότι τα Hashtags είναι ένα κίνημα; Ένα κίνημα που προκαλεί το ενδιαφέρον και αποτελεί ξεκάθαρο call-to-action, στο οποίο κάθε διαφορετικό είδος κοινού θέλει, αλλά και μπορεί να συμμετέχει.

4. Πληρωμή των influencers στο Instagram

Η αμοιβή για να παίξεις το παιχνίδι της αλληλεπίδρασης δεν ενδείκνυται, καθώς δεν οδηγεί στο κατάλληλο κοινό. Οι influencers ασκούν επιρροή, επειδή είναι σε θέση να αναπτύξουν και να βελτιώσουν το περιεχόμενο ενός brand. Αν μια τέτοια συνεργασία συνοδεύεται από ένα αμοιβαίο όφελος, τότε οι influencers θα δουν την αξία που κερδίζουν και θα ανταποκριθούν, χωρίς πληρωμή. Μιλάμε για συνεργασία, κι όχι πώληση.

Το brand σου θα πρέπει να βρει ένα τρόπο να ταιριάζει το ζητούμενο του κόσμου, με τις δικές του αξίες, ώστε να μπορεί οδηγήσει σε μια τέλεια καταιγίδα αντιδράσεων, όπου η αυθεντική αλληλεπίδραση είναι ο βασιλιάς.

Αν θες να μάθεις περισσότερα tips για τη διαχείριση της επιχείρησής σου στα social media, στην Findigital έχουμε τους ειδικούς.

Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα.

Πηγή: cleancut.gr

Call Now Button Scroll to Top