Τα chatbots μιλούν «ανθρώπινα» και εκμηδενίζουν τον χρόνο κάθε online αγοράς

ta-chatbots-miloun-anthrwpina-kai-ekmhdenizoun-ton-xrono-kathe-online-agoras-1200x600

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μια τεράστια αύξηση στη χρήση των chatbots και της τεχνητής νοημοσύνης γενικότερα. Η τεχνολογία έχει αλλάξει πλέον ριζικά τον τρόπο με τον οποίο ζούμε και καταναλώνουμε.

Το bot μας επιτρέπει να επικοινωνούμε μαζί του σαν να μιλάμε σε έναν άλλο άνθρωπο. Αυτή η εξέλιξη μπορεί να έχει τεράστια οφέλη τόσο για τις εταιρείες που τα χρησιμοποιούν όσο και για τον πελάτη.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε ορισμένες από τις κύριες χρήσεις τους σήμερα.

Οι χρήστες είναι σε θέση να συνομιλήσουν με ένα chatbot, ζητώντας πληροφορίες είτε πληκτρολογώντας είτε χρησιμοποιώντας τη φωνή τους. Η Google έχει τη δυνατότητα να μας παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε απευθείας από το διαδίκτυο. Τα bots, όμως, απαντούν σε κάθε ερώτηση σχετικά με την εταιρεία, χάρη σε μια σειρά από προ-προγραμματισμένες απαντήσεις που εισήχθησαν κατά την εγκατάστασή του από την ίδια την εταιρεία. Που μας βοηθά; Εξοικονομούμε χρόνο. Τόσο η ίδια η επιχείρηση, όσο και εμείς ως καταναλωτές εξυπηρετούμαστε online άμεσα και εύκολα.

Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε με ένα chatbot;

Να προγραμματίσουμε συναντήσεις ή να ορίσουμε υπενθυμίσεις.
Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν chatbots για να ορίσουν συναντήσεις ή υπενθυμίσεις και για όσους έχουν πολυάσχολη ζωή, αυτό μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμο.

Να κάνουμε μια παραγγελία.
Η χρήση ενός chatbot μπορεί να απλοποιήσει μια ολόκληρη διαδικασία πωλήσεων και έχει τη δύναμη να ενθαρρύνει κάποιον να κάνει μια αγορά. Οι χρήστες μπορούν να έχουν σχεδόν ανθρώπινη επικοινωνία με ένα bot και να παραγγέλνουν αυτό που θέλουν άμεσα, από την πιο απλή παραγγελία μιας πίτσας μέχρι οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε.

Μπορούμε να διαχειριστούμε τα κανάλια πωλήσεων.
Είναι πιθανό πολλοί άνθρωποι να έχουν τοποθετήσει προϊόντα σε ένα εικονικό καλάθι αγορών, χωρίς τελικά να τα αγοράσουν ποτέ. Ένα chatbot μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προσφέρει ανατρεπτικές εκπτώσεις ή να στείλει υπενθυμίσεις στους πελάτες, κάτι που μπορεί να βοηθήσει τον χρήστη να ξανασκεφτεί την αγορά αυτών των προϊόντων. Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ήδη bots βοηθώντας τους να αυξήσουν τις πωλήσεις και να διατηρήσουν τους πελάτες τους.

Εσείς;

Μάθετε περισσότερα για υπηρεσίες επικοινωνίας και ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών στην καθολική εμπειρία του εκάστοτε χρήστη – πελάτη σας εδώ!

Πηγή: cleancut.gr

Call Now Button Scroll to Top