4 Μετρήσιμα Στοιχεία Τοποθέτησης Διαφήμισης | Google Ads

blog-gads-position-1000x500
Εάν τρέχεις διαφημιστικές καμπάνιες στο Google Ads, είναι σημαντικό να καταλάβεις πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις σου στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Σε αντίθεση με την κοινή γνώμη, η μέση θέση στη Google δεν αποτελεί πραγματικό δείκτη του πού εμφανίζεται μια διαφήμιση στη σελίδα της Google.

Από τεχνικής άποψης, μια διαφήμιση στην 1η θέση σημαίνει ότι η διαφήμισή σου θα εμφανιστεί πριν από όλες τις άλλες διαφημίσεις.

Κάτι τέτοιο, όμως, δεν σημαίνει ότι η διαφήμισή σου θα βρίσκεται στην απόλυτα κορυφαία θέση (absolute top location) στη SERP. Ένα απλό παράδειγμα είναι η περίπτωση η πρώτη διαφήμιση στη σελίδα της Google να είναι στο κάτω μέρος, κάτω από όλα τα οργανικά αποτελέσματα.

Καταλαβαίνεις, λοιπόν, ότι η πρώτη θέση μοιάζει στην πραγματικότητα για την τελευταία θέση στη σελίδα αποτελεσμάτων της Google.

Προς διευκόλυνση αυτής της ελλιπούς κατανόησης, η Google λάνσαρε τέσσερις νέες μετρήσεις – search ad position metrics, για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε, καλύτερα, τη θέση των διαφημίσεών μας σε μια σελίδα οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης.

4 Νέα Ad Position Metrics

Συνοπτικά, τα τέσσερα νέα ad potision metrics που λάνσαρε το Google Ads αφορούν σε: δύο μετρήσεις για το absolute top position στη σελίδα και δύο για το ad impressions και την εμφάνιση των διαφημίσεων πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα.

Πιο αναλυτικά:

  • Impression (Absolute Top)% – Σου δείχνει το ποσοστό εμφάνισης της διαφήμισής σου (ad impressions) ως πρώτη-πρώτη διαφήμιση πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Impression (Top)% – Σου δείχνει το ποσοστό εμφάνισης της διαφήμισής σου (ad impressions) οπουδήποτε πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης
  • Search (Absolute TopIS – Σου δείχνει τον αριθμό εμφάνισης της διαφήμισής σου (ad impressions) στην κορυφαία θέση (η πρώτη-πρώτη διαφήμιση πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης), διαιρούμενο με τον εκτιμώμενο αριθμό εμφάνισης που επρόκειτο να είχε στην κορυφαία θέση.
  • Search (TopIS – Σου δείχνει τον αριθμό εμφάνισης της διαφήμισής σου (ad impressions) στην κορυφαία θέση (η πρώτη-πρώτη διαφήμιση πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης), σε σύγκριση με τον εκτιμώμενο αριθμό εμφάνισης που επρόκειτο να είχε στην κορυφαία θέση.
Call Now Button Scroll to Top