Newsletter

Τι είναι το Newsletter;

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η πράξη αποστολής ενός εμπορικού μηνύματος, συνήθως σε μια ομάδα ατόμων, χρησιμοποιώντας email. Με την ευρύτερη έννοια, κάθε email που αποστέλλεται σε δυνητικό ή τρέχοντα πελάτη θα μπορούσε να θεωρηθεί μάρκετινγκ μέσω email. Περιλαμβάνει τη χρήση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αποστολή διαφημίσεων, την υποβολή αιτημάτων για επιχειρήσεις ή την αναζήτηση πωλήσεων ή δωρεών.

Οι στρατηγικές μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συνήθως επιδιώκουν να επιτύχουν έναν ή περισσότερους από τρεις πρωταρχικούς στόχους, να δημιουργήσουν πίστη, εμπιστοσύνη ή αναγνωρισιμότητα επωνυμίας. Ο όρος αναφέρεται συνήθως στην αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σκοπό την ενίσχυση της σχέσης ενός εμπόρου με τους τρέχοντες ή τους προηγούμενους πελάτες, την ενθάρρυνση της αφοσίωσης των πελατών και την επανάληψη της επιχείρησης, την απόκτηση νέων πελατών ή την πείθωση των σημερινών πελατών να αγοράσουν κάτι αμέσως και την κοινή χρήση διαφημίσεων τρίτων.

Γιατί είναι σημαντικά τα Newsletters για την επιχείρησή σας;

Κάλυψη

Πάνω από 3,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν email. Τα επιχειρησιακά email αποτελούν την πλειονότητα των email που στέλνονται καθημερινά, περίπου 109 δισεκατομμύρια. Εάν χρησιμοποιηθούν με σύνεση, τα newsletters μπορούν να καλύψουν τεράστιο κοινό σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Αποτελεσματικότητα

Το μάρκετινγκ μέσω email αποφέρει σχεδόν 4000% απόδοση της επένδυσης και τα newsletters αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για αυτήν την επιτυχία. Αποδείχθηκε ότι είναι ο πιο συχνά χρησιμοποιούμενος τύπος email για την αλληλεπίδραση με τους πελάτες.

Εξατομίκευση

Οι email marketers λαμβάνουν συνήθως υπόψη τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών τους. Αυτή η προσέγγιση αποδίδει επειδή τα εξατομικευμένα email προσφέρουν προϊόντα που είναι πολύ πιθανό να αγοράσουν οι άνθρωποι. Ως αποτέλεσμα, έχουμε newsletter που βοηθούν στην κάλυψη των αναγκών και των προσδοκιών διαφόρων κοινωνικών ομάδων.

Σχέση

Ο συντριπτικός ανταγωνισμός στο μάρκετινγκ διαδικτύου ενθαρρύνει τις μάρκες να γίνουν πιο δημιουργικές και γνήσιες. Οι επιχειρήσεις που δίνουν περισσότερα, τείνουν να κερδίζουν περισσότερα σε αντάλλαγμα. Τα ενημερωτικά δελτία μέσω email είναι ένα εξαιρετικό κανάλι για τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων με το κοινό.

Ποιος είναι ο σκοπός ενός Newsletter;

Αύξηση traffic

Τα ενημερωτικά δελτία μέσω email περιέχουν συνήθως χρήσιμες συμβουλές, σύντομες λίστες με συνδέσμους προς πρωτότυπα άρθρα και αναρτήσεις όπου οι χρήστες μπορούν να μελετήσουν λεπτομερώς το θέμα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε εύκολα να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο ή το ιστολόγιο σας.

Βελτίωση αναγνωρισιμότητας

Εάν μοιράζεστε πολύτιμο και μοναδικό περιεχόμενο, οι συνδρομητές σας θα περιμένουν το επόμενο ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Θα συσχετίσουν το λογότυπο της επωνυμίας σας και το όνομα του αποστολέα με τις θετικές εμπειρίες που λαμβάνουν από τα email σας.

Αύξηση πωλήσεων

Παρά τον μη εμπορικό χαρακτήρα των newsletter, μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις σας έμμεσα. Για παράδειγμα, μπορείτε να μοιραστείτε έναν λεπτομερή οδηγό για το πώς να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία σας πιο αποτελεσματικά. Εάν αυτό το υλικό φαίνεται λογικό για το κοινό σας, όσοι δεν έχουν ακόμη αποφασίσει να αγοράσουν θα έχουν περισσότερους λόγους να το κάνουν.

Προώθηση social media

Εάν μόλις δημιουργήσατε ένα προφίλ της επωνυμίας σας στο Facebook ή το Instagram, μπορείτε εύκολα να το προωθήσετε προσθέτοντας συνδέσμους στο newsletter σας. Αναφέρετε γιατί αξίζει κάποιος να ακολουθήσει τον λογαριασμό σας και πείτε στους παραλήπτες ποιες πληροφορίες μοιράζεστε στα κοινωνικά μέσα. Λάβετε υπόψη ότι θα πρέπει να δημιουργήσετε διαφορετικό περιεχόμενο για κάθε κανάλι, διαφορετικά, δεν υπάρχει αξία για τους συνδρομητές να συμμετέχουν στην κοινότητά σας.

Call Now Button Scroll to Top