Μπορεί το Facebook Watch να είναι η νέα τηλεόραση;

mporei-to-facebook-watch-na-einai-h-nea-thleorash-1200x600

Το Facebook Watch είναι μια νέα πλατφόρμα προβολής βίντεο που από σήμερα είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο.

Ακριβώς όπως το Amazon, το YouTube και το Netflix, το Facebook έχει εισέλθει επίσημα στο παιχνίδι του streaming video.

Τι είναι το Facebook Watch;

Τα βίντεο κυμαίνονται από μικρά ντοκιμαντέρ, ταινίες, σειρές έως ζωντανά αθλητικά γεγονότα. Το Facebook Watch κερδίζει χρήματα μέσω των ενδιάμεσων διαφημίσεων. Οι συνεργάτες παραγωγής κερδίζουν το 55% των εσόδων από τις διαφημίσεις, ενώ το Facebook το 45%.

Τι κάνει το Facebook Watch διαφορετικό από άλλες υπηρεσίες streaming;

  1. Το πρωτότυπο περιεχόμενο του είναι αποκλειστικό για το Facebook Watch και δεν μπορεί να το δει κανείς αλλού.
  2. Επειδή κερδίζει μέσω των διαφημίσεων, το Facebook Watch είναι εντελώς δωρεάν για το κοινό. Το μόνο που πρέπει να κάνουν οι χρήστες είναι να συνδεθούν στο λογαριασμό τους στο Facebook.
  3. Τέλος, και ίσως το πιο σημαντικό, το Facebook Watch είναι υπερ-εξατομικευμένο. Εκμεταλλεύεται όλα αυτά που οι χρήστες αγαπούν ήδη στην πλατφόρμα του Facebook, την προσωπική και κοινωνική του μορφή. Οι άνθρωποι αγαπούν να μοιράζονται όσα τους αρέσουν με φίλους, αλλά και να λαμβάνουν τις απόψεις των φίλων τους σχετικά με αυτά.

Κατά τη διάρκεια ενός βίντεο, οι χρήστες του Facebook έχουν πρόσβαση σε μια ζωντανή ενότητα σχολίων όπου μπορούν να συνομιλήσουν με άλλους θεατές και φίλους σε πραγματικό χρόνο.

Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά δείχνουν μια ισχυρή εστίαση στην κοινωνική προβολή. Το έχουμε ξαναδεί. Το YouTube ξεκίνησε πρόσφατα τη συνομιλία εντός εφαρμογής, διατηρώντας τους χρήστες σε απευθείας σύνδεση με τους φίλους τους.

Ένα είναι σίγουρο. Μια νέα τάση είναι εδώ για να μείνει.

Τι σημαίνει το Watch για τους επιχειρηματίες της αγοράς και τους διαφημιζόμενους;

Το Facebook έχει 1,32 δισεκατομμύρια χρήστες που κάνουν check-in καθημερινά. Για όσους αναρωτιούνται, οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες του έγιναν μόλις 2 δισεκατομμύρια.

Το Facebook σχεδιάζει να ενσωματώσει τα Watch episodes στην News Feed και η εταιρεία έχει ένα ιστορικό επιτυχίας πάνω σε αυτό το κομμάτι.

Εδώ είναι δύο από τους τρόπους με τους οποίους το Facebook Watch μπορεί να γίνει ένας game changer:

  1. Υπάρχει πολύς θόρυβος σε μια ενημερωτική σελίδα του Facebook, οπότε δεν είναι πάντα εύκολο για τη διαφήμιση να τραβήξει την προσοχή. Ωστόσο, το βίντεο αιχμαλωτίζει απλά ένα ολόκληρο κοινό.Και αν το Facebook προσθέσει λειτουργικό εμπλοκής του χρήστη μέσα στις ίδιες τις διαφημίσεις, όπως οι αντιδράσεις και το share, αυτές θα λειτουργήσουν ακόμα καλύτερα.
  2. Η άνοδος των influencers οφείλει μεγάλο μέρος της επιτυχίας της στο YouTube. Το Facebook Watch θα μπορούσε να αποδειχθεί ακόμη πιο καρποφόρο για αυτούς. Για παράδειγμα, οι χρήστες που παρακολουθούν ένα πρόγραμμα θα βλέπουν αυτούς που εμφανίζονται στο news feed μαζί με τις άλλες καθημερινές ενημερώσεις από φίλους, αντί να χρειάζεται να μεταβούν στο YouTube.

Στο Facebook, τα βίντεο φέρνουν μαζί τις κοινότητες. Είναι λογικό: Η αίσθηση της κοινότητας είναι αυτό που οδήγησε τους ανθρώπους να ερωτευτούν την πλατφόρμα του Facebook από την πρώτη στιγμή. Εξαιτίας αυτού, το Facebook Watch πιθανότατα θα δει πολύ μεγαλύτερη συμμετοχή και κοινωνική δέσμευση από άλλες πλατφόρμες.

Και όσο για τη διαφήμιση και την αγορά που πιστεύει σε αυτή;

Θα θέλει να γίνει περισσότερο «φίλη» με το κοινό της κάθε μέρα.

Για να δούμε.

Call Now Button Scroll to Top